Tuesday 14 June 2011

SAMBUTAN MALAM GRADUASI 2011

Saban tahun sebahagian ahli keluarga PKPMI yang telah menamatkan pengajian dan mendapat gelaran doktor akan di raikan dalam sebuah majlis graduasi. Majlis sebegini diadakan adalah bertujuan untuk menghargai keberadaan mereka sebagai sebahagian dari keluarga PKPMI selama lebih lima tahun. Sebelum mereka pulang untuk berkhidmat kepada agama dan Negara, keluarga PKPMI yang masih tinggal akan berusaha yang terbaik untuk menghargai mereka.

Sehubungan itu, kebanyakan ibu bapa dan ahli keluarga kepada pelajar- pelajar yang mendapat gelaran doktor juga akan turut serta hadir sama di dalam majlis ini bagi sama-sama meraikan anak-anak mereka. Bagi kami inilah peluang terbaik untuk mengumpulkan ahli keluarga PKPMI sekaligus memperkenalkan keluarga pelajar dengan komuniti Malaysia di sini yang turut terdiri dari pelbagai bangsa antaranya Melayu, India, Cina, Iban dan lain-lain.

Program seperti ini juga kami harapkan dapat meningkatkan semangat ahli keluarga PKPMI yang lain untuk belajar bersungguh-sungguh bagi menurut jejak langkah ahli keluarga PKPMI yang telah Berjaya bergelar seorang doktor selain mengambil mutiara kata terakhir mereka sebelum mereka meninggalkan bumi Makassar yang penuh kenangan cerita suka-duka selama lima tahun yang telah mereka bina. Akhir kata, besarlah harapan kami agar program ringkas yang telah di susun ini mendapat perhatian serta sokongan semua pihak terutamanya ahli keluarga PKPMI sendiri.

para graduasi dan ibu bapa

ketua batch 2005

para graduasi dan ibu-bapa

sijil dan cenderahati dari PKPMI Makassar

pendaftran graduasi

ucapan tahniah dari keluarga PKPMI Makassar

ucapan wakil senior yang akan pulang ke Malaysia

Bacaan doa



No comments: